ز
-
زیردست، مریم
بررسی میزان رضایت اعضای تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از انواع خدمات علمی و حمایتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 26-42]
-
زینالی تازه کندی، مهدی
چرا ربط هنوز مفهوم اساسی در علم اطلاعات است؟ (با وجود این که پیشرفت عظیمی در فناوری اطلاعات رخ داده است) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 78-87]
س
-
سوزنچی کاشانی، علی
موزه آستان قدس رضوی: از اندیشه تأسیس تا افتتاح [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
-
سید قطبی، سید مهدی
موزه آستان قدس رضوی: از اندیشه تأسیس تا افتتاح [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
ش
-
شایان مجد، مجید
بررسی میزان رضایت اعضای تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از انواع خدمات علمی و حمایتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 26-42]
ع
-
علوی فر، سکینه
گامی فراتر در کتابخانه همراه، از پیامک تا واقعیت مجازی [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-15]
ق
-
قاسمیان، جلال
بررسی دیدگاه کتابداران در رابطه با خدمات اطلاعرسانی با استفاده از نرمافزارهای اجتماعی (مطالعه موردی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 55-77]
-
قاضی زاد خلیفه، حمید
بررسی میزان همسویی و تناسب منابع و خدمات الکترونیکی با نیاز کاربران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 5-25]
ک
-
کشاورزیان، سلما
مسائل و چالش های کتابخانه های تخصصی در سازمان ها [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
-
کفیلی، حشمت
سرسخن: پژوهش یعنی پویایی اندیشه در مسیر دانش و خِرَد با جستجوی مداوم [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-2]
گ
-
گلابیان مقدم، مرضیه
مروری بر مدلهای پذیرش فناوری اطلاعات با تأکید بر نظریه انتظار-تایید [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-16]
-
گلابیان مقدم، مرضیه
مدل ذهنی در نظامهای اطلاعاتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 43-54]
م
-
موسویان، مژگان سادات
بررسی میزان همسویی و تناسب منابع و خدمات الکترونیکی با نیاز کاربران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 5-25]
ن
-
نسائی، زهرا
نیازسنجی اطلاعاتی و میزان رضایتمندی کاربران کتابخانههای عمومی قوچان از خدمات کتابخانهای [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد