@article { author = {ژیان پور, حمید}, title = {"مدل گسترش عملکرد کیفیت" رویکردی مشتری مدار در نیاز سنجی آموزشی کارکنان (با نگاهی به آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی)}, journal = {شمسه: نشریه الکترونیکی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی}, volume = {3}, number = {شماره 10-11 بهار و تابستان 1390}, pages = {1-25}, year = {2011}, publisher = {سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی}, issn = {2008-451X}, eissn = {}, doi = {}, abstract = {مدل گسترش عملکرد کیفیت ([2]QFD ) رویکردی است که در قلمرو آموزش با بکارگیری روش سه مرحله ای سازگار شده باآموزش می تواند در شناسائی نیازهای واقعی مشتریان ( فراگیران) ، بهبود اثربخشی و رضایت آنان، طراحی دوره های آموزشی و رتبه دهی های اثر بخشی فنون آموزشی در نیل به اهداف آموزشی، برنامه ریزی درسی و سایرکاربرد ها با ارائه راحل های عملیاتی برای برنامه ها و خدمات با کیفیت، در آموزش کارکنان موثر باشد.در این مقاله ابتدا به برخی از الگو ها ورویکرد های مهم در نیاز سنجی آموزشی اشاره  می شود. سپس ارتباط میان نیاز سنجی آموزشی با بهبود و ارتقاء سطح عملکرد کیفیت مورد بحث قرار می گیرد و در آخر به بررسی کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD ) در تعیین مشخه ها ی مناسب در نیاز سنجی آموزشی آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان کتابخانه مرکزی آستان قدس پرداخته می شود.}, keywords = {نیاز سنجی آموزشی,کارکنان,مدل گسترش عملکرد کیفیت,کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی}, url = {https://shamseh.aqr-libjournal.ir/article_50305.html}, eprint = {https://shamseh.aqr-libjournal.ir/article_50305_fe516aa80485cbaa97207d3a0f71e719.pdf} }