آ
-
آستان قدس رضوی
موزه آستان قدس رضوی: از اندیشه تأسیس تا افتتاح [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
ا
-
اطلاعرسانی
بررسی دیدگاه کتابداران در رابطه با خدمات اطلاعرسانی با استفاده از نرمافزارهای اجتماعی (مطالعه موردی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 55-77]
-
اعضا
بررسی میزان رضایت اعضای تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از انواع خدمات علمی و حمایتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 26-42]
-
افتتاح
موزه آستان قدس رضوی: از اندیشه تأسیس تا افتتاح [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
ب
-
بازیابی اطلاعات
چرا ربط هنوز مفهوم اساسی در علم اطلاعات است؟ (با وجود این که پیشرفت عظیمی در فناوری اطلاعات رخ داده است) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 78-87]
پ
-
پیامک
گامی فراتر در کتابخانه همراه، از پیامک تا واقعیت مجازی [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-15]
ت
-
تأسیس
موزه آستان قدس رضوی: از اندیشه تأسیس تا افتتاح [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
-
تالار محققان
بررسی میزان رضایت اعضای تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از انواع خدمات علمی و حمایتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 26-42]
ج
-
جستجو
چرا ربط هنوز مفهوم اساسی در علم اطلاعات است؟ (با وجود این که پیشرفت عظیمی در فناوری اطلاعات رخ داده است) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 78-87]
خ
-
خدمات
بررسی میزان رضایت اعضای تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از انواع خدمات علمی و حمایتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 26-42]
-
خدمات الکترونیکی
بررسی میزان همسویی و تناسب منابع و خدمات الکترونیکی با نیاز کاربران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 5-25]
-
خدمات کتابخانهای
گامی فراتر در کتابخانه همراه، از پیامک تا واقعیت مجازی [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-15]
-
خدمات کتابخانهای
نیازسنجی اطلاعاتی و میزان رضایتمندی کاربران کتابخانههای عمومی قوچان از خدمات کتابخانهای [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-20]
-
خزانه
موزه آستان قدس رضوی: از اندیشه تأسیس تا افتتاح [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
ر
-
ربط
چرا ربط هنوز مفهوم اساسی در علم اطلاعات است؟ (با وجود این که پیشرفت عظیمی در فناوری اطلاعات رخ داده است) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 78-87]
-
رضایت
مروری بر مدلهای پذیرش فناوری اطلاعات با تأکید بر نظریه انتظار-تایید [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-16]
-
رضایتسنجی
بررسی میزان رضایت اعضای تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از انواع خدمات علمی و حمایتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 26-42]
-
رضایتمندی
نیازسنجی اطلاعاتی و میزان رضایتمندی کاربران کتابخانههای عمومی قوچان از خدمات کتابخانهای [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-20]
س
-
سودمندی ادراکشده
مروری بر مدلهای پذیرش فناوری اطلاعات با تأکید بر نظریه انتظار-تایید [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-16]
ع
-
علم اطلاعات
چرا ربط هنوز مفهوم اساسی در علم اطلاعات است؟ (با وجود این که پیشرفت عظیمی در فناوری اطلاعات رخ داده است) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 78-87]
ک
-
کاربران
مروری بر مدلهای پذیرش فناوری اطلاعات با تأکید بر نظریه انتظار-تایید [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-16]
-
کاربران
مدل ذهنی در نظامهای اطلاعاتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 43-54]
-
کتابخانه تخصصی
مسائل و چالش های کتابخانه های تخصصی در سازمان ها [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
-
کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی
بررسی میزان همسویی و تناسب منابع و خدمات الکترونیکی با نیاز کاربران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 5-25]
-
کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی
بررسی میزان رضایت اعضای تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از انواع خدمات علمی و حمایتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 26-42]
-
کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی
بررسی دیدگاه کتابداران در رابطه با خدمات اطلاعرسانی با استفاده از نرمافزارهای اجتماعی (مطالعه موردی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 55-77]
-
کتابخانههای عمومی قوچان
نیازسنجی اطلاعاتی و میزان رضایتمندی کاربران کتابخانههای عمومی قوچان از خدمات کتابخانهای [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-20]
-
کتابخانه همراه
گامی فراتر در کتابخانه همراه، از پیامک تا واقعیت مجازی [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-15]
-
کتابدار
مسائل و چالش های کتابخانه های تخصصی در سازمان ها [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
-
کتابداران
بررسی دیدگاه کتابداران در رابطه با خدمات اطلاعرسانی با استفاده از نرمافزارهای اجتماعی (مطالعه موردی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 55-77]
م
-
مدل ذهنی
مدل ذهنی در نظامهای اطلاعاتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 43-54]
-
مدلهای پذیرش فناوری اطلاعات
مروری بر مدلهای پذیرش فناوری اطلاعات با تأکید بر نظریه انتظار-تایید [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-16]
-
مسائل و چالش ها
مسائل و چالش های کتابخانه های تخصصی در سازمان ها [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
-
منابع الکترونیکی
بررسی میزان همسویی و تناسب منابع و خدمات الکترونیکی با نیاز کاربران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 5-25]
-
موزه
موزه آستان قدس رضوی: از اندیشه تأسیس تا افتتاح [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-14]
ن
-
نرمافزار
مدل ذهنی در نظامهای اطلاعاتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 43-54]
-
نرمافزارهای اجتماعی
بررسی دیدگاه کتابداران در رابطه با خدمات اطلاعرسانی با استفاده از نرمافزارهای اجتماعی (مطالعه موردی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 55-77]
-
نرمافزارهای کاربردی کتابخانهای
گامی فراتر در کتابخانه همراه، از پیامک تا واقعیت مجازی [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-15]
-
نظامهای اطلاعاتی
مروری بر مدلهای پذیرش فناوری اطلاعات با تأکید بر نظریه انتظار-تایید [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-16]
-
نظامهای اطلاعاتی
مدل ذهنی در نظامهای اطلاعاتی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 43-54]
-
نظریه انتظار-تایید
مروری بر مدلهای پذیرش فناوری اطلاعات با تأکید بر نظریه انتظار-تایید [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-16]
-
نیازسنجی
نیازسنجی اطلاعاتی و میزان رضایتمندی کاربران کتابخانههای عمومی قوچان از خدمات کتابخانهای [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-20]
-
نیاز کاربران
بررسی میزان همسویی و تناسب منابع و خدمات الکترونیکی با نیاز کاربران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 5-25]
و
-
واقعیت افزوده
گامی فراتر در کتابخانه همراه، از پیامک تا واقعیت مجازی [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-15]
-
واقعیت مجازی
گامی فراتر در کتابخانه همراه، از پیامک تا واقعیت مجازی [دوره 10، شماره 38-39، 1397، صفحه 1-15]
-
وب 2
بررسی دیدگاه کتابداران در رابطه با خدمات اطلاعرسانی با استفاده از نرمافزارهای اجتماعی (مطالعه موردی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 40- 41، 1397، صفحه 55-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد