آ
-
آرشیو
مدیریت آرشیوهای خاص [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-17]
-
آرشیوهای تخصصی
مدیریت آرشیوهای خاص [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-17]
-
آستان قدس رضوی
بررسی سیر شیوهی انتخاب کتاب در کتابخانهی مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-15]
ا
-
ارزیابی عملکرد
کارت امتیازی متوازن و ضرورت استفاده از آن در ارزیابی عملکرد کتابخانه ها [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-19]
-
اطلاعات
تحلیلی بر مقوله دانش و حکمت (خرد) از منظر علوم کتابداری و اطلاعرسانی و اسلام [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-22]
-
اقتصاد اطلاعات
مروری بر متون اقتصاد اطلاعات [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-24]
-
انتخاب کتاب
بررسی سیر شیوهی انتخاب کتاب در کتابخانهی مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-15]
ب
-
بازاریابی اطلاعات
مروری بر متون اقتصاد اطلاعات [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-24]
-
بازاریابی در کتابخانهها
کارت امتیازی متوازن و ضرورت استفاده از آن در ارزیابی عملکرد کتابخانه ها [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-19]
-
بهرهگیری از فناوری
طبقهبندی عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-30]
ت
-
تعالی سازمان
کارت امتیازی متوازن و ضرورت استفاده از آن در ارزیابی عملکرد کتابخانه ها [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-19]
-
تمبر و اسکناس
تاریخچه شکلگیری و تحولات موزههای آستان قدس رضوی 2 بخش دوم: مقدمه ای بر جریان تحوّل در موزه ها، پس از انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-34]
-
توزیع اطلاعات
مروری بر متون اقتصاد اطلاعات [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-24]
ح
-
حکمت
تحلیلی بر مقوله دانش و حکمت (خرد) از منظر علوم کتابداری و اطلاعرسانی و اسلام [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-22]
خ
-
خدمات پرسش از کتابدار
بررسی رابط کاربر خدمات میز مرجع مجازی (پرسش از کتابدار)؛ کتابخانههای خارج از کشور و ارائه الگوی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتال آستان قدس [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-27]
-
خدمات مرجع مجازی
بررسی رابط کاربر خدمات میز مرجع مجازی (پرسش از کتابدار)؛ کتابخانههای خارج از کشور و ارائه الگوی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتال آستان قدس [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-27]
-
خراسان
مجله نامه فرهنگ؛ نخستین نشریه تخصصی فرهنگیان خراسان [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-14]
-
خرید اطلاعات
مروری بر متون اقتصاد اطلاعات [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-24]
د
-
دانش
تحلیلی بر مقوله دانش و حکمت (خرد) از منظر علوم کتابداری و اطلاعرسانی و اسلام [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-22]
-
دانش
طبقهبندی عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-30]
ر
-
رابط کاربر
بررسی رابط کاربر خدمات میز مرجع مجازی (پرسش از کتابدار)؛ کتابخانههای خارج از کشور و ارائه الگوی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتال آستان قدس [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-27]
-
روابط عمومی
مدیریت ارتباط و اطلاعرسانی به مخاطبان موزه آستان قدس رضوی در بستر فضای مجازی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-12]
ع
-
عدم موفقیت
طبقهبندی عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-30]
-
عوامل شکست
طبقهبندی عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-30]
-
عوامل علی
طبقهبندی عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-30]
-
عوامل نتیجهای
طبقهبندی عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-30]
ف
-
فرش
تاریخچه شکلگیری و تحولات موزههای آستان قدس رضوی 2 بخش دوم: مقدمه ای بر جریان تحوّل در موزه ها، پس از انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-34]
-
فرهنگسازمانی
طبقهبندی عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-30]
-
فرهنگیان
مجله نامه فرهنگ؛ نخستین نشریه تخصصی فرهنگیان خراسان [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-14]
ق
-
قرآن
تاریخچه شکلگیری و تحولات موزههای آستان قدس رضوی 2 بخش دوم: مقدمه ای بر جریان تحوّل در موزه ها، پس از انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-34]
-
قیمتگذاری اطلاعات
مروری بر متون اقتصاد اطلاعات [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-24]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
کارت امتیازی متوازن و ضرورت استفاده از آن در ارزیابی عملکرد کتابخانه ها [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-19]
-
کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی
بررسی رابط کاربر خدمات میز مرجع مجازی (پرسش از کتابدار)؛ کتابخانههای خارج از کشور و ارائه الگوی پیشنهادی برای کتابخانه دیجیتال آستان قدس [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-27]
-
کتابخانههای آستان قدس رضوی
بررسی تطبیقی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با مؤلفههای وب تعاملی و وب معنایی [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-17]
-
کتابخانهی مرکزی
بررسی سیر شیوهی انتخاب کتاب در کتابخانهی مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-15]
-
کتابداران
بررسی تطبیقی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با مؤلفههای وب تعاملی و وب معنایی [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-17]
م
-
مجله نامه فرهنگ
مجله نامه فرهنگ؛ نخستین نشریه تخصصی فرهنگیان خراسان [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-14]
-
مجموعهسازی
بررسی سیر شیوهی انتخاب کتاب در کتابخانهی مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-15]
-
مخاطب شناسی
مدیریت ارتباط و اطلاعرسانی به مخاطبان موزه آستان قدس رضوی در بستر فضای مجازی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-12]
-
مدیریت
مدیریت آرشیوهای خاص [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-17]
-
مدیریت آرشیو
مدیریت آرشیوهای خاص [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-17]
-
مدیریت حکمت
تحلیلی بر مقوله دانش و حکمت (خرد) از منظر علوم کتابداری و اطلاعرسانی و اسلام [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-22]
-
مدیریت حکمت محور
تحلیلی بر مقوله دانش و حکمت (خرد) از منظر علوم کتابداری و اطلاعرسانی و اسلام [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-22]
-
مدیریت دانش
تحلیلی بر مقوله دانش و حکمت (خرد) از منظر علوم کتابداری و اطلاعرسانی و اسلام [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-22]
-
مدیریت دانش
طبقهبندی عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-30]
-
مدیریت عملکرد
کارت امتیازی متوازن و ضرورت استفاده از آن در ارزیابی عملکرد کتابخانه ها [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-19]
-
مردمشناسی
تاریخچه شکلگیری و تحولات موزههای آستان قدس رضوی 2 بخش دوم: مقدمه ای بر جریان تحوّل در موزه ها، پس از انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-34]
-
ملک آباد
تاریخچه شکلگیری و تحولات موزههای آستان قدس رضوی 2 بخش دوم: مقدمه ای بر جریان تحوّل در موزه ها، پس از انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-34]
-
موزه های آستان قدس
تاریخچه شکلگیری و تحولات موزههای آستان قدس رضوی 2 بخش دوم: مقدمه ای بر جریان تحوّل در موزه ها، پس از انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-34]
-
موزه آستان قدس رضوی
مدیریت ارتباط و اطلاعرسانی به مخاطبان موزه آستان قدس رضوی در بستر فضای مجازی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-12]
ن
-
نخستینها
مجله نامه فرهنگ؛ نخستین نشریه تخصصی فرهنگیان خراسان [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-14]
-
نفایس
تاریخچه شکلگیری و تحولات موزههای آستان قدس رضوی 2 بخش دوم: مقدمه ای بر جریان تحوّل در موزه ها، پس از انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-34]
و
-
وب 2
بررسی تطبیقی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با مؤلفههای وب تعاملی و وب معنایی [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-17]
-
وب 3
بررسی تطبیقی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با مؤلفههای وب تعاملی و وب معنایی [دوره 9، شماره 36-37 پاییز و زمستان 1396، 1396، صفحه 1-17]
ه
-
هدایای رهبری
تاریخچه شکلگیری و تحولات موزههای آستان قدس رضوی 2 بخش دوم: مقدمه ای بر جریان تحوّل در موزه ها، پس از انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 34-35 بهار و تابستان 1396، 1396، صفحه 1-34]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد