نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش کتابخانه مروری بر پژوهش‌های حوزه بازی در کتابخانه‌ها [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 31-45]
  • آموزش مبتنی بر بازی مروری بر پژوهش‌های حوزه بازی در کتابخانه‌ها [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 31-45]
  • آموزه‌های دینی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با آموزه‌های اخلاق اسلامی و مهارتهای ارتباطی و اثر بخشی آن در تعامل با مدیران، همکاران و مراجعه‌کنندگان در کتابخانه آستان قدس رضوی [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 5-17]

ا

  • اخلاق اسلامی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با آموزه‌های اخلاق اسلامی و مهارتهای ارتباطی و اثر بخشی آن در تعامل با مدیران، همکاران و مراجعه‌کنندگان در کتابخانه آستان قدس رضوی [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 5-17]
  • اسناد تصویری نقش اسناد تصویری در هویت بخشی به شهر مشهد: دوره قاجار تا به امروز [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 33-47]
  • اعتبار ادراک شده بررسی تأثیر تعاملی بودن فناوری و سهولت استفاده با نقش میانجیگری تعامل شناختی و اعتبار ادراک شده بر یادگیری خود اظهاری بازدیدکنندگان موزه علوم و فناوری ایران [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 21-32]

ب

  • بازی مروری بر پژوهش‌های حوزه بازی در کتابخانه‌ها [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 31-45]
  • بازیابی اطلاعات اِن اِل پی آی آر: چهارچوبی نظری برای به‌کارگیری پردازش زبان طبیعی در بازیابی اطلاعات [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 74-94]
  • برنامه بازی مروری بر پژوهش‌های حوزه بازی در کتابخانه‌ها [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 31-45]

ت

  • تحلیل معنا اِن اِل پی آی آر: چهارچوبی نظری برای به‌کارگیری پردازش زبان طبیعی در بازیابی اطلاعات [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 74-94]
  • تحولات آوایی بررسی فرایندهای آوایی زبان فارسی در سه دوره باستان، میانه و جدید [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 46-61]
  • تعامل شناختی بررسی تأثیر تعاملی بودن فناوری و سهولت استفاده با نقش میانجیگری تعامل شناختی و اعتبار ادراک شده بر یادگیری خود اظهاری بازدیدکنندگان موزه علوم و فناوری ایران [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 21-32]
  • تعاملی بودن فناوری بررسی تأثیر تعاملی بودن فناوری و سهولت استفاده با نقش میانجیگری تعامل شناختی و اعتبار ادراک شده بر یادگیری خود اظهاری بازدیدکنندگان موزه علوم و فناوری ایران [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 21-32]
  • تکواژ شناسی اِن اِل پی آی آر: چهارچوبی نظری برای به‌کارگیری پردازش زبان طبیعی در بازیابی اطلاعات [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 74-94]

خ

  • خدمات جنبی خدمات جنبی و فعالیت‌های فوق برنامه کتابخانه‌های عمومی قوچان [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 5-20]

د

  • دانش‌آموزان مبانی نظری نقش کتاب‌های درسی و غیردرسی در یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 61-73]
  • دوره ابتدایی مبانی نظری نقش کتاب‌های درسی و غیردرسی در یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 61-73]
  • دوره باستان بررسی فرایندهای آوایی زبان فارسی در سه دوره باستان، میانه و جدید [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 46-61]
  • دوره جدید بررسی فرایندهای آوایی زبان فارسی در سه دوره باستان، میانه و جدید [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 46-61]
  • دوره میانه بررسی فرایندهای آوایی زبان فارسی در سه دوره باستان، میانه و جدید [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 46-61]
  • دین اسلام میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با آموزه‌های اخلاق اسلامی و مهارتهای ارتباطی و اثر بخشی آن در تعامل با مدیران، همکاران و مراجعه‌کنندگان در کتابخانه آستان قدس رضوی [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 5-17]

س

  • سازمان کتابخانه‌ها مروری بر فعالیت‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در توسعه فرهنگ دفاع مقدس [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 18-30]
  • سهولت استفاده بررسی تأثیر تعاملی بودن فناوری و سهولت استفاده با نقش میانجیگری تعامل شناختی و اعتبار ادراک شده بر یادگیری خود اظهاری بازدیدکنندگان موزه علوم و فناوری ایران [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 21-32]
  • سواد اطلاعاتی مروری بر پژوهش‌های حوزه بازی در کتابخانه‌ها [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 31-45]

ف

  • فرهنگ دفاع مقدس مروری بر فعالیت‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در توسعه فرهنگ دفاع مقدس [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 18-30]
  • فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی نمایه سازی فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی در پایگاه‌های بین‌المللی [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 48-60]
  • فعالیت‌های فوق برنامه خدمات جنبی و فعالیت‌های فوق برنامه کتابخانه‌های عمومی قوچان [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 5-20]
  • فنون پردازش زبان طبیعی اِن اِل پی آی آر: چهارچوبی نظری برای به‌کارگیری پردازش زبان طبیعی در بازیابی اطلاعات [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 74-94]

ک

  • کتابخانه‌ها مروری بر پژوهش‌های حوزه بازی در کتابخانه‌ها [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 31-45]
  • کتابخانه‌های آستان قدس رضوی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با آموزه‌های اخلاق اسلامی و مهارتهای ارتباطی و اثر بخشی آن در تعامل با مدیران، همکاران و مراجعه‌کنندگان در کتابخانه آستان قدس رضوی [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 5-17]
  • کتابخانه‌های عمومی مروری بر فعالیت‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در توسعه فرهنگ دفاع مقدس [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 18-30]
  • کتابخانه‌های عمومی قوچان خدمات جنبی و فعالیت‌های فوق برنامه کتابخانه‌های عمومی قوچان [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 5-20]
  • کتاب درسی مبانی نظری نقش کتاب‌های درسی و غیردرسی در یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 61-73]
  • کتاب غیردرسی مبانی نظری نقش کتاب‌های درسی و غیردرسی در یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 61-73]

م

  • مجموعه کتابخانه مروری بر پژوهش‌های حوزه بازی در کتابخانه‌ها [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 31-45]
  • مرکز اسناد آستان قدس رضوی نقش اسناد تصویری در هویت بخشی به شهر مشهد: دوره قاجار تا به امروز [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 33-47]
  • مشهد نقش اسناد تصویری در هویت بخشی به شهر مشهد: دوره قاجار تا به امروز [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 33-47]
  • مهارت بازخورد کتابداران میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با آموزه‌های اخلاق اسلامی و مهارتهای ارتباطی و اثر بخشی آن در تعامل با مدیران، همکاران و مراجعه‌کنندگان در کتابخانه آستان قدس رضوی [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 5-17]
  • مهارت‌های ارتباطی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با آموزه‌های اخلاق اسلامی و مهارتهای ارتباطی و اثر بخشی آن در تعامل با مدیران، همکاران و مراجعه‌کنندگان در کتابخانه آستان قدس رضوی [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 5-17]
  • مهارت‌های شنودی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با آموزه‌های اخلاق اسلامی و مهارتهای ارتباطی و اثر بخشی آن در تعامل با مدیران، همکاران و مراجعه‌کنندگان در کتابخانه آستان قدس رضوی [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 5-17]
  • مهارت‌های کلامی میزان آشنایی کتابداران آستان قدس رضوی با آموزه‌های اخلاق اسلامی و مهارتهای ارتباطی و اثر بخشی آن در تعامل با مدیران، همکاران و مراجعه‌کنندگان در کتابخانه آستان قدس رضوی [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 5-17]
  • موتور کاوش اِن اِل پی آی آر: چهارچوبی نظری برای به‌کارگیری پردازش زبان طبیعی در بازیابی اطلاعات [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 74-94]
  • موزه علوم و فناوری ایران بررسی تأثیر تعاملی بودن فناوری و سهولت استفاده با نقش میانجیگری تعامل شناختی و اعتبار ادراک شده بر یادگیری خود اظهاری بازدیدکنندگان موزه علوم و فناوری ایران [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 21-32]
  • موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی مروری بر فعالیت‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در توسعه فرهنگ دفاع مقدس [دوره 12، شماره 48-49، 1399، صفحه 18-30]

ن

  • نمایه نمایه سازی فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی در پایگاه‌های بین‌المللی [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 48-60]
  • نمایه‌سازی نمایه سازی فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی در پایگاه‌های بین‌المللی [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 48-60]

ه

  • هویت تاریخی نقش اسناد تصویری در هویت بخشی به شهر مشهد: دوره قاجار تا به امروز [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 33-47]

ی

  • یادگیری مبانی نظری نقش کتاب‌های درسی و غیردرسی در یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 61-73]
  • یادگیری خود اظهاری بررسی تأثیر تعاملی بودن فناوری و سهولت استفاده با نقش میانجیگری تعامل شناختی و اعتبار ادراک شده بر یادگیری خود اظهاری بازدیدکنندگان موزه علوم و فناوری ایران [دوره 12، شماره 46-47، 1399، صفحه 21-32]