TY - JOUR ID - 50724 TI - نقد و نظری بر ابهام‏ های موجود در مفهوم مطالعه JO - شمسه: نشریه الکترونیکی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی JA - SHAMS LA - fa SN - 2008-451X AU - سالاری, محمود AD - عضو هیئت علمی دانشگاه امام رضا (ع) Y1 - 2012 PY - 2012 VL - 4 IS - شماره 14-15 بهار و تابستان 1391 SP - 1 EP - 8 KW - ابهام‌ های شاخص مطالعه KW - شاخص مطالعه KW - کتابهای درسی KW - کتابهای علمی KW - کتابهای دینی KW - فیلم‌های داستانی KW - خواندن DO - N2 - این مقاله برای شناخت بهتر و دقیق ‏تر مفهوم مطالعه سعی کرده است درباره برخی از ابهام‏ های مهم این حوزه بحثی داشته‏ باشد. مباحثی نظیر اینکه مطالعه چگونه رفتاری است؟ فردی یا اجتماعی، چه تفاوتی بین خواندن و مطالعه است؟ آیا کتابهای درسی جزو شاخص مطالعه باید محسوب شود؟ همچین به ابهام‏ هایی در خصوص کتابهای علمی، دینی و فیلم‏ های داستانی پرداخته  و در نهایت نیز راهبردی برای رفع این ابهام‏ ها ارائه شده است. UR - https://shamseh.aqr-libjournal.ir/article_50724.html L1 - https://shamseh.aqr-libjournal.ir/article_50724_5a7534a1f46805781efd5855b1eb14e2.pdf ER -